niedziela, 22 września 2013

AFRO-ROZDZIAŁ 10 !

                                                 * Karolina, 3 dni później *




 Obudziłam się o 10:00. Te trzy dni bardzo szybko mi zleciały. Nudziło mi się okropnie, nie chciało mi się nic. Ani rysować, ani śpiewać, nawet
 na rolki nie miałam ochoty... Byłam strasznie ciekawa kiedy będą ogłoszone wyniki konkursu. Wierzyłam w siebie, i bardzo chciałam być jedną z
 pięciu osób, które spędzą weekend w Domu Pracy Twórczej. Bardzo byłam ciekawa co myśleli o moim wykonie, i kiedy w końcu ogłoszą te wyniki.
 Weszłam na laptopa, sprawdzić Facebooka. Była już notka od Afromental ! Ale byłam ciekawa, adrenalina była wysoka xDD

  ,, Hej, Cześć i Czołem ! Mamy już wyniki konkursu ! To był bardzo trudny wybór dla nas. Z ponad 70 wysłanych do nas piosenek, których przesłuchaliśmy
 z uśmiechem na twarzy, musieliśmy wybrać tylko pięć. Pięć epickich, młodych głosów spędzi z nami weekend! A są to ...:
 Paulina Nowak , Filip Duźniak , Karolina Miłoń , Viki Wajda i Wiktoria Okupska ! :) Wasze młodziutkie głosy powaliły nas na kolana! Mieliśmy
dylemat i wszyscy zasługują na nagrody ! Dlatego wszystkim uczestnikom zostaną wysłane drobne upominki:D Dziękujemy za wzięcie udziału! 
Wygrane osoby proszę zgłosić się do nas! Pozdro, Afromental ! ''

 AAAAAAAAAAAAAAAA! Dostałam się ! Zaczełam wżeszczeć jak opętana ! Do pokoju wparowali rodzice.
               - Co się stało !? - Spytał tata
               - Jak to co ! Jestem jedną z wygranych ! O Boże, nie wierze ! haha ! :D - Odpowiedziałam skacząc, śmiejąc się i uśmiechając
               - O jezu córeczko bardzo się cieszymy, mówiłam Ci że masz szanse ! :) - Mówiła mama
               - Wiem, wierzyłam w to że się uda i się udało! Moje marzenia się spełniły! Uwierzyłam w siebie i się udało! <3
               - No widzisz. Bo wiara w siebie czyni cuda:) - Po tych słowach mama mnie przytuliła.
Byłam w siódmym niebie <3 Już myślałam o tym, co to będzie za czadowy weekend, że napewno poznam tam nowych przyjaciół! Chłopcy się zdziwią jak mnie
 zobaczą:) Haha... A tak ! Przypomniało mi się, miałam zgłosić się do nich na priv. Jestem strasznie roztrzepana xD Zgłosiłam się do nich, a oni napisali
  mi szczegóły. Był Poniedziałek, w Piątek rano wyjeżdżam a wracam w Niedzielę wieczorem. Miałam tylko dojechać do Katowic i tam miałam czekać aż ktoś
 Afro-Bus po mnie przyjedzie i pojedziemy z chłopakami do DPT <33 Ahh... To zbyt piękne żeby mogło być prawdziwe, ale jednak... To się dzieje naprawdę:)
 Wyszłam szybko z Facebook'a, wziełam telefon i zadzwoniłam do Wiktorii poinformować ją o tym wszystkim, a zaraz potem do Guzika. Rzuciłam się
  na łóżko i niewiedziałam co mam ze sobą zrobić! Zrobiłam się głodna, ZNOWU. Strasznie lubię jeść jak się ciesze, jak się stresuje jak się czegoś obawiam
 to jem :D xD Poszłam do kuchni, zrobiłam sobie jedzenie i wyszłam na podwórko sobie zjeść na świerzym powietrzu. W międzyczasie dostałam esemesa od
Olki, czy mogą z Wiką do mnie wpaść na rowerach, oczywiście nie miałam nic przeciwko rodzice też nie. Zjadłam i poszłam pozmywać po sobie.
 Chwile potem przyjechały już dziewczyny. Pogratulowały mi tego mojego sukcesu:) Ależ ja się cieszyłam :D
             
               - Wyrywamy Cię na rolki ! :D - Krzykneła Wika
               - Z wielką chęcią z wami pojadę ;D Tylko gdzie ? ;3 - Odpowiedziałam
               - No własnie o to chodzi że nie wiadomo, pojedziemy tam gdzie nas nogi poniosą :) - Powiedziała z bardzo dziwnym wyrazem twarzy Olka XD
               - No to zakładamy rolki i jedziemy:)

 Po tych słowach dziewczyny wyjeły z koszyka od rowera Guzika, dwie pary rolek. Ja poszłam do domu po swoje i je ubrałam. Potem tylko krzykłam mamie że
  jedziemy z dziewczynami na rolki, wyleciała na podwórko spytać gdzie. Powiedziałam że gdzieś tam pojeździć, a ona odpowiedziała tylko żebym się
 bardzo nie oddalała. Ja to mam super rodziców:D Zaczęłyśmy pędzić przed siebie, pierwsze popędziłyśmy do sklepu, bo my zawsze jak gdzieś jedziemy
to musimy wstąpić do sklepu :PP Kupiłyśmy sobie paczkę chips'ów i 3 małe cytrynowe Nestea, po tem pojechałyśmy na pobliski plac zabaw, zawsze tam
  przebywamy. Ale nie bawimy się w zabawy typu ,, Berek '' czy coś, poprostu siadamy na huśtawce i gadamy;) Tym razem też tak było. W całkiem równym
 tępie odkręciłyśmy swoje Nestea i zrobiłyśmy 2 głębokie łyki, po czym powiedziałyśmy ,, Ahhh '' :D Haha, śmiesznie to wyglądało xD Dużo rozmawiałyśmy
  na temat Afro, i takie różne żeczy, po 1,5 h wróciłyśmy do mnie i poszłyśmy pobawić się z moim kotkiem. Śmiałyśmy się z niego, bo gdy on goni za taką
 plastikową kuleczką, i goni swój ogon wygląda bardzo komicznie :D Dziewczyny musiały już jechać ;c Niestety:/ Odprowadziłam je tylko do bramy xDD
 Później poszłam do domu wziąść prysznic, a potem weszłam do pokoju, puściłam muzykę i grałam na telefonie. Było dosyć wcześnie, dlatego poszłam do
 salonu, porozmawiać z rodzicami. Baaardzo się ucieszyłam, bo usłyszałam od mamy ,, JUTRO JEDZIEMY NA ZAKUPY '' Aaaa ! Kocham zakupy <3 Afromental
 oczywiście bardziej, ale kocham robić zakupy !! :D Kolekcjonuje buty, i od niedawna full'capy. Musimy mi kupić jakieś nowe żeczy na wyjazd do DPT:)
 Byłam pewna, że te 4 dni będą mi się dłużyły, jak niewiem co... Ale postaram sobie tak zagospodarować czas, żeby mi się kompletnie nie nudziło.
Pogadałam jeszcze z rodzicami a potem poszłam do pokoju oglądać jakiś film.


                                                            * DPT ~ AFROMENTAL *


 To tak, musimy w cztery dni ogarnąć pokoje, porządnie posprzątać po ostatniej imprezie, wziąść walające się skarpety z wszystkich pokoi. U chłopaków
 przygotowania były na maksa:D Naprawdę było tego duużo. Ale mus to mus pomyślał Łozo... Chłopaki ogarneli dół domu, i wszyscy zmęczeni usiedli przed
 telewizorem. Wczesnym wieczorem rozjechali się do swoich domów, ponieważ mają tam też swoje obowiązki i czekające na nich dziewczyny:)

_________________________________________________________________________________
No i mamy 10 ! Ciesze się że się nie poddałam i udało mi się dobrnąć tej 10, ale to wszystko dzięki WAM !
Gdyby nie wy, to to opowiadanie wgl by nie istniało:)
DZIĘKUJĘ ♥ 
A co do rozdziału to myśle że jest DO DUPY, bo nic ciekawego się nie działo:)
Ale następne będą ciekawsze!
1. Co wydarzy się dalej? 
2. Czy chłopcy z Afro dadzą rade z przygotowaniami? :D
Pozdrawiam Karolina ~ Afroholiczka♥

6 komentarzy:

  1. WCALE NIE JEST DO DUPY !!! ^.^ NAWET TAK NIE PISZ !!! Moim zdaniem super xD

    1. Nie wiem co dalej xD

    2. Myślę,że tak ^.^

    Kiedy kolejny ?? Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj kolejny :D Masz talencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcieć żeby milord dodać następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń