poniedziałek, 11 listopada 2013

AFRO-ROZDZIAŁ 16:*

                                                        * KAROLINA *


                Ta Viktoria jest świetna! Dobrze się dogadujemy ;D Myślę, że z innymi też tak dobrze będę się dogadywać jak z nią. Co prawda, nie znamy się długo, ale
                dobrze nam się rozmawia. A chłopcy.. Haha... Są świetni! Hahaha tyle się z nich uśmiejemy że łohoho :D Teraz jedziemy po Wiktorie Okupską. A ciekawe jaka
                ta się okaże! :D W sumie, to myślę że wszyscy będą fajni, i się dogadamy;))) Siedzieliśmy wszyscy w busie, i rozmawialiśmy.
                 - A wy dziewczyny, jesteście głodne ? Dochodzi 12:00  :3 - Spytał Tomson
                 - Ja się przyznam, że trochę jestem, nie jadłam śniadania... Kąpletnie mi to wyleciało xD - Odpowiedziała Viki
                 - Ja troszke teeż..:33 - Przyznałam się xD Bo ja to jestem wielkim głodomorem.
                 - A ja cholernie bardzo głodny!! Idziemy do MacDonald's !! Adaś! Kierunek MacDonald ! - Krzyczał cały czas Torres xDD
                Ja i Viki wybuchłyśmy okropnym śmiechem :D Widząc to zaśmiał się Łozo... Jak ja kocham tych wariatóww!<333 Naprawde, świetnie się z nimi rozmawiało!
                Po 10 minutach dojechaliśmy do Mac'a ;DDD Z kieszeni w spodniach wyciągłam 20 zł. Zauważył to Bartek i powiedział:
                - A poco ci ta kasa ?
                - No jak to poco ? Chciałabym kupić sobie coś do jedzenia :D
                - Echhhh.. Schowaj to.. Spędzasz z nami weekend, i nie potrzebne ci pieniądze, my stawiamy:) - Odpowiedział
                - Ale... Ja nie lubię jak ktoś za mnie płaci, dziwnie się potem czuję...
                - Droga Karolino... Chorujesz na samopłacenio? xD -Spytał Śniadecki :D
                - A istnieje w ogólę taka choroba? xDD
                - Czyli nie! Ok, my płacimy;)
                - Aleeee...! - Zdążyłam powiedzieć tylko tyle... Zostałam przy wejściu sama z 20 złotymi w ręcę, i poszłam w stronę stolika, przy którym siedzieli
                Lajan, Baron, Dziamas i Tomson:)) Usiadłam obok Grześka i Alka, i zaczeliśmy rozmawiać. Śniady od tyłu złapał mnie za ramię, i spytał ,, Co jesz? ''
                Podskoczyłam troszkę z fotela, bo się wystraszyłam i chłopcy zaczęli się śmiać XD Okej, to jeśli musisz płacić za mnie..-,- to poproszę chisburgera z
                frytkami i jakieś picie ;D
                - Tak jest! - powiedział Bartosz, i poszedł do kolejki. Nie była długa więc szybko poszło:). Viki dosiadła się do nas i powiedziała;
                - Torres uparł się i nie pozwolił mi za siebie zapłacić .
                - Witaj w klubie - Powiedziałam i zaczęłyśmy się śmiać:D
                - Ojj dziewczyny, nie przesadzajcie! - Powiedział Tomson ;p
                - Teraz poznacie nową dziewczynę, Wikę Okupską.:)) - Oznajmił Dziamas
                - Wiemy, pewnie będzie fajna! Bo z Karolą to my już mamy dobre kontakty, chociaż tak krótko sie znamy, hehh :D - Powiedziała Viki.
                - Ojjj tak xD - Odpowiedziałam.
                Po tych słowach reszta chłopców wraz z Adasiem przyszli do stolika usiedli i zaczęli jeść. Śniadecki dał mi moje zamówienie, i szeroko się do mnie
                uśmiechnął, trzymając frytkę w zębach. Odwzajemniłam uśmiech:DD Pojedliśmy, po czym wyruszyliśmy w dalszą drogę. Rozmawialiśmy na różne tematy, chcieliśmy
                wszyscy jak najwięcej się o sobie dowiedzieć, było przy tym też mnustwo śmiechu:). Dotarliśmy do Krosna, gdzie poszliśmy do jego centrum. Tam zobaczyliśmy
                kolejną osobę z walizkami, która na widok zespołu podeszła do nas. Wiktoria miała okrągłą twarz, czerwone usta, i długie włosy spięte w pięknego warkocza.
                Była dość wysoka. Miała na sobie czerwone spodnie i białą bluzkę z nadrukami. Przywitała się z chłopcami, a później z nami. Wydawała się miła:))
                Wsiedliśmy do busa, i znów rozmawialiśmy, tym razem na temat Wiktorii. Była super! Dobrze się wszystkie dogadywałyśmy. Po godzinie jazdy, dotarliśmy do
                Łodzi, gdzie poszlimy do centrum. Dziewczyna siedziała na ławce i oglądała się dookoła. Gdy zobaczyła swój ulubiony zespół, szybko podbiegła do nas.
                Miała proste włosy do połowy pleców z grzywką na bok. Miała na sobie białą bluzkę z nadrukami i czarne rurki. W busie zwracała uwagę na zespół, a z nami
                nawet się nie przywitała. Gdy Viki o coś się zapytała, to ona popatrzyła na nią ze wzrogim wzrokiem i odpowiedziała ,, A co cię to obchodzi?..''
                według mnie, bardzo chamsko się zachowała, i taka niestety była...
               

                                                                * AFROMENTAL *


                Dziewczyny były fajne i mega zdolne! Z charakteru, były jeszcze lepsze! Ale niestety nie wszystkie... Paulina w stosunku do nas była bardzo miła, ale
                do pozostałych dziewczyn nie miała kąpletnie szacunku. Ale co my na to poradzimy;)))


                                                                 * PAULINA *


               Hahahaha. Ci wszyscy ludzie to idioci! Moja ,, koleżanka '', która jest fanką tego... ee.. Af... tego zespołu, powiedziała mi, że bierze udział w tym
               konkursie, który organizują. Hahahaha! nie dostała się! Haha... Lecz czemu tu się dziwić, skoro to totalne beztalencie, a ja ? Ja jestem piękna, mądra
               i mega utalentowana! Nie ma to jak nagrać jakąś bezsensowną piosenkę z playbacku, i wygrać! Naprawdę niesądziłam że jestem aż taka wspaniała...
               Poco ci ludzie się pytają mnie o jakieś rzeczy -,- co ja w rozmowach w toku występuję ? -,- Podlizywać się tym gością to i tak umiem.

                               
                                                                 * AFROMENTAL *

               Jechaliśmy teraz po Filipa, mieszka zaraz za Warszawą. Poszlismy po niego na rynek. Odrazu nas zauważył i podbiegł do nas. Przywitał się, i posłał nam
               uśmiech. Był szczupły, miał gęste bląd włosy, luźną koszulkę i pomarańczowe rurki.


                                                               * WIKTORIA O. *


               Karolina i Viki są świetne<3 Paulina jest strasznie nie miła i chamska w stosunku do nas. A Filip... to ciacho. Ciągle na Siebie spoglądamy:).
               W Domu Pracy Twórczej byliśmy o godzinie 16:30. Bardzo szybko poszła nam ta jazda! Chłopcy zaprowadzili nas do swoich pokoi. Ja miałam pokój z Filipem
               ( ale się cieszyłam !!! <3 ) Karolina z Viką i Pauliną. Podzieliliśmy się sami. Kara i Vikii widziały jak ja i Filip na siebie patrzymy, dlatego postanowiły że będziemy razem w pokoju. Mi to odpowiadalo! xD :P Każdy z nas miał osobno łóżka. Mieliśmy pokoje naprzeciwko siebie. Każdy zaczął się
               rozpakowywać. Ujrzałam Śniadego, Torresa i Dziamasa idących do nas na górę, wpadali do naszych pokoi i do nas zagadywali, byłam okropnie szczęśliwa!
               Dziamas usiadł na moim łóżku i spytał ..
               - Nie przeszkadza Ci, że jesteś w pokoju z chłopakiem:D ?
               - Coś tyy! ;D
               - Dogadamy się:) - Powiedział Filip
               - To dobrze:3 Z resztą, sami się dobraliście :D
               - No właśnie haha XD - zaśmiałam się.
               Ejj!!! Dziewczyny!!!! Filip!!!!! - Wołał nas Łozowski
               Już idziemy!!! - Krzykła Viki. Po jej słowach wszyscy zbiegliśmy po schodach na dół.
               - Jak wam się podoba w DPT!? :D - Zaczął Tomson<3
               - Świetnie jest! - Odpowiedziałam
               - A chcielibyście zwiedzić nasz dooom, pokoje, i dół... ?! :D - powiedział Lajan
               - Oglądałam MTV Cribs z waszym udziałem, ale chętnie zobaczę to na żywoo! <3 - Powiedziała                  Karola:)
               - Hahahaha! - Śmiali się chłopcy xD
               - No to w drogę! - rzekł Baron

_________________________________________________________________________________
Tak wiem! Rozdział jest nudny.. Akcja rozwinie się w następnym , i wtedy będzie..
A ja wam nie mówie co będzie!! xDD
Ale muszę się wziąć w garść i częściej dodawać posty i pisać rozdziały!
A teraz zadam wam kilka pytań:))))
~ Co planuje Paulina ?
~ Czy Wiktoria i Filip będą razem?
~ Coś zmieni życie bohaterki... Wiecie co? <będzie to w następnym rozdziale xD >
~ Mam pisać dalej ?
Komentujcie, hejtujcie, odpowiadajcie na pytania!
Buziaki♥! Karolina ~ Afroholiczka♥                                                                                                          
               

21 komentarzy:

  1. 1. Nie wiem... napisz rozdział, to się dowiem xD
    2. Tag <3
    3. Odp. jak w pierwszym xD
    4. Takkk ^.^
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka super piszesz to wszystko czekam na następne rozdziały :D
    A mam prośbę mogłabyś zmienić czcionkę albo nie wiem kolor literek bo jak czytam to mnie strasznie oczy bolą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej.. Tylko jaki kolor by wam pasował ? xD Czcionkę mogę powiększyć a kolor... Niewiem... Wybierzcie jaki chcecie :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAJEBISTYYYYYYYYY... ;**** Tyle napiszę :DDDDDD
    A ja się zaraz z Tobą na priv zgadam i tam.. noo.. ooo... Yeah ! :D <3333

    PoZdrawiam :)
    Viki. W :PPPP

    OdpowiedzUsuń
  5. Młoda, pisz, bo się wciągnęłam!!!!!
    przy okazji możesz luknąć na moje opowiadanko ;***
    http://keep-calm-and-love-afromental.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zapraszam do mnie :) http://lozowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. NAPISZ NEXTA KJLSDFNJHKVFNJKSAVJKSLNJKSDVSFSFJSVNJSNJKLSVBNNJSVNJKLSNDKLSVDNKJLSDVNKJLVSDNKLBDVNKLDBVNKLVSNKLFVNKLVFNKLVFDNKLVFFNVFNKLVFNKLDFNKLBFNJ VM MZSMKNL C KM;NVFVMLVFFV

    OdpowiedzUsuń
  8. KIEDY NEXT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NJKAJNIOAnjanonjxnjknx
    next next next next next next next next next next next next

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy next?????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  10. zaczynam się martwić o autorkę juz od dawna się nie odzywa
    a ja yu z niecierpliwością czekam na naextaa
    obiecywałą ze sie weżmie w garść i zacznie dodawac rozdzaiłay częściej

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne opowiadanie :D !
    Ja dopiero zaczynam, zapraszam do sb ;)
    http://opowiadane-o-afromental.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie. http://afro-swag-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiste......

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku przepraszam was bardzo...;/
    Wiem co sobie myślicie o mnie , obiecanki-cacanki.
    Ok ! Ja zasiadam do pisania! PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM , PRZEPRASZAM!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku przepraszam was bardzo...;/
    Wiem co sobie myślicie o mnie , obiecanki-cacanki.
    Ok ! Ja zasiadam do pisania! PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM , PRZEPRASZAM!!

    OdpowiedzUsuń
  16. no nareszcie wróciłąś czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam super ze nas nie pozuciaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no i gdzie te opo ja tu codziennie zaglądam z nadzieją ze coś wrzucisz aty
    ranisz mnie tak bardzo

    OdpowiedzUsuń
  19. Już nigdy nie przeczytam twojego opowiadanie jestes down

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy kolejny rozddział?????????????????!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy next naprawde zawiodłas wszystkich

    OdpowiedzUsuń