piątek, 1 listopada 2013

AFRO-ROZDZIAŁ 15♥


                                                       * KAROLINA *


             
                 Ujrzałam Łoza z wielkim megafonem, a za nim szła reszta, która ciężko się z niego śmiała xD Wstałam i podeszłam w ich kierunku, ich miny były bezcenne :D
                 Mega się zdziwili xD Baron odezwał się pierwszy xD :
                 - No proszę proooszę! Kogo my tu mamy :D
                 - Haha czeeeść xD - Odpowiedziałam, po czym moi rodzice podeszli ku mnie i zespołowi.
                 - Oddajecie państwo córkę w dobre ręcę! :D - Powiedział Tomson po czym Śniady złapał mnie za rękę i ,, przyciągnął '' w ich stronę.
                 - No mamy nadzieje że nie narobi wam żadnych kłopotów, ani nie będzie sprawiać żadnego problemu.. - Mówiła mama.
                 - Coo pani, proszę się nie martwić ;DD - Uspokajał ją Lajan.
                 - Eh... Dobrze. Dowidzenia, pa Karolciu:)
                 - Baw się dobrze córa ! :D - Dokończył tata.
                 - Dzięki, będę! Paaa! - Powiedziałam i z chłopcami ruszyliśmy w stronę afro-busa;D Ja szłam po środku całej naszej grupy. Było mega śmiesznie, z tego
                 śmiechu aż bolał mnie brzuch haha...:D A jeszcze nie doszliśmy nawet do busa... Jejku oni są wspaniali! - Pomyślałam;DDD.
                 W końcu już doszliśmy i Śniady chwycił mnie za rękę ( Kurde cudne uczucie!! *.* ) I zaprowadził mnie do tyłu ich wozu, usiadł obok mnie właśnie on, i
                 Torres:* Obok Śniadego przy oknie usiadł Łozo a obok Torresa Lajan;* Tomson usiadł na siedzeniu w przed ostatnim rzędzie i odwrócił się w naszą
                 stronę, Baron usiadł naprzeciwko Tomka;*** A nasz Dziamas usiadł na siedzeniu tam gdzie siedział Tomson xDD ( Wiem, skąplikowane haha xDD )
                 I ruszyliśmy w drogę do woj. podkarpackiego, nie wiem jak nazywała się miejscowość, ale tam mieliśmy zabrać Viktorię W.) Ciekawe jaka ona jest, z
                 wyglądu, charakteru... Okaże się, gdy dojedziemy:) Grzesiek krzyknął : ,, Adam ! Zapodaj jakąś muzę ! '' Po czym menadżer odkrzyknął ,, Robi się! ''
                 i włączył muzykę, oczywiście Afromental xD Wzioł The B.O.M.B na ,, pierwszy ogień '' i tak jechaliśmy;DD Po drodze chłopcy zadawali mi przeróżniaste
                 pytania, chcieli się jak najwięcej o mnie dowiedzieć, a ja o nich. Naprawdę, było wprost zajebiście! C:
                 - Jak bardzo wysoko potrafisz śpiewać ? ;)) - Pytał Tomson:3
                 - Echh... Nie umiem... Moim specjałem jest śpiewanie nisko-nie wysoko... - Westchnęłam..
                 - Nie martw się, poćwiczymy zobaczymy! Pomożemy Ci, masz jeszcze młodziutki głos i gdy dorośniesz bardziej się rozwinie i będziesz wysoko śpiewać:D - Pocieszał Łozo;DD
                 - No oby hehh :D - Odpowiedziałam.
                 - A opowiedz nam jeszcze coś o sobie ! :D - Dopytywał Aleksanderc;
                 - Okej, tak ogółem to jestem zwyczajną dziewczyną, która chodzi na treningi hokeja, kocha śpiewać, i co by tu więcej dodać... Kocham was chłopcy no! Za to jacy
                 jesteście i wgl no za wszystko haha.. Kocham życie, i cenie każdą chwile, mam wspaniałe przyjaciółki, chce spełniać swoje marzenia i... Jedno właśnie
                 się spełnia. Wasz zespół stał się częścią mojego młodego życia, i oby tak zostało..:)
                 - Łooo.. Naprawdę jesteś młodziutką osóbką, która jest taka mądra... Super! - Mówił Dziamka ;pp xD
                 - Hehh... No tak jakoś wyszło..:D - Odpowiedziałam
                 - Zaraz , zaraz... Czy ja dobrze usłyszałem ? Grasz w hokeja :o ? - Dziwił się Torres xd
                 - No takk.. xD
                 - Jeździsz na mecze ? - Dopytywał ;pp
                 - Pytaaanie ;DD Jasne że jeżdże! :D
                 - Dziewczyno... Łał... xDD - Mówił Lajan ;D
                 - Kiedyś do ciebie przyjedziemy, i zabierzesz nas na taki mecz :D - Mówił Łozo ;3
                 - Jasne, nie ma problemu! Jest naprawde fajnie, a kiedyś jeszcze zabiore was na swój własny mecz ;D
                 - A kiedy ty będziesz grać ? - Pytał Śniady c;
                 - Pierwsze muszę dużo ćwiczyć, ale już niedługo...:))
                 - Ooo to pierwsze przyjdziemy na trening hahaha :D - Mówił Tomson :33
                 Tą naszą rozmowę przerwał nam Adam mówiąc- ,, Chłopaki i dziewczyno, szykujcie się do wyjścia po panią Viktorię Wajdę ! Już dojeżdżamy xD ''
                 - To ja też mam iść ? -zdziwiłam się xd
                 - No jasnee! Poznacie się odrazu ;DD - Odpowiedział Baton ;D
                 - Okej chodźmy już !;D - Pospieszał Dziamas xD
                 Poszliśmy do Podkarpackiego centnrum handlowego, ja szłam obok chłopców, którzy szukali w galerii KFC xD W końcu znaleźliśmy, koło KFC stała ciemna
                 blondynka z zafalowanymi włosami po ramiona, twarz miała szczupłą, usta czerwone a oczy miała jasno - brązowe, które podkreślały długie czarne rzęsy.
                 Ładna..;D - pomyślałam. Ciekawe z jakim charakterem:) Chłopcy się z nią przywitali a potem nam siebie przedstawili..:D
                 - A więc, Karolino poznaj Vikę, Viki poznaj Karolinę :D - Zaczął Łozowski xdd
                 - Heeej ;DD - Powiedziałam i się szeroko uśmiechnęłam ;D
                 - Hej:D - Odpowiedziała dziewczyna z troszkę nieśmiałym, ale również dużym uśmiechem :)
 

                                                                  * VIKI *

                W umówionym miejscu czekałam na zespół. Gdy wkońcu dotarli, przywitałam się z nimi ujrzałam stojącą za Śniadym brunetkę z kręconymi włosami... Miała
                okrogłą twarz i zarzuconą grzywkę na bok, usta miała różowe, i oczy ciemno brązowe, a jej włosy były bardzo grube. Byłam ciekawa czy się zaprzyjaźnimy.
                Chciałabym z kimś się zakolegować, ale chyba każdy by chciał :D Wszyscy całą grupą ruszyliśmy do busa, dużo rozmawialiśmy i się śmialiśmy :))) Ta dziewczyna,
                Karolina, była całkiem fajna ;D

_________________________________________________________________________________
Hej:* Ostatnio was mega zaniedbałam.... Ale nadrobimy to!♥
Niewiem czy ten rozdział się spodoba, w następnym będzie trochu więcej
o tym całym wyjeździe Karoliny, i o nowych ludziach:))
- Jak myślicie, czy 5 szczęśliwców Karolina, Viki, Wiktoria O. , Paulina i Filip się polubią, czy niektórzy nie będą za sobą przepadać?:)
- Czy Karolina spotka tam kogoś kto odmieni jej resztę życia ? 
Odpowiadajcie na pytania, i pomyślcie nad drugim...:D 
Pozdrawiam cieplutko, w Niedzielę nowy rozdział!♥
Karolina ~ Afroholiczka♥

6 komentarzy:

  1. Baaaardzo się podoba.. :D Baaardzo, bardzooo.. :D Hehehh.. Nie no.. GENIALNIE ! :D Ja czekam na rozdział z niecierpliwością :********** H He He He He He,,, :D
    - Ktoś raczej na pewno się nie polbubi, ale Viki i Karolina to się raczej polubią.. Ba.. ! Już się lubią ! :D Ale to w realu :D

    - No raczej spotkaa.. :D Nie wiem kogo, ale spotkaa.. :D

    Hahah.. Mówiłam już jak Cię kochammm.. ?? ;**

    PoZdrawiam

    Viktoria Wajda ! :D Hah.. :D <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tag <3
    2. Dowiem się jak napiszesz rozdział <3

    Więc pisz <3 <3 Czekam !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz !!! to opowiadanie jest cudowne ! <3 niewiem co sie stanie ;* ale napewno rozdzialy bedą coraz to zajebistrze , jeśli jest to wgl możliwe ;* PS. Kocham Cię ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejkuu.. Czy mówiłam wam już jak was kocham ? ♥ ;33
    AfroFanka <3 : Kocham ! xD ♥♥♥
    Tomsonowa Afromentalka ♥ : Twoje opowiadania kocham !♥ I dziękuje za tak miłe słowa<3
    Anonimku :* : Tobie również dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Napewno
    2. Możliwe

    Super.rozdział :3 czekam.na kolejny z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy next????!!1

    OdpowiedzUsuń