niedziela, 6 października 2013

AFRO-ROZDZIAŁ 12:*


                                                                * KAROLINA *




   Obudziły mnie hałasy dobiegające z kuchni, mama biła kotlety xDD Nie znoszę, jak ktoś mnie  budzi.. Niemogę potem spowrotem zasnąć. Poleżałam
  chwile, a później wstałam i poszłam do łazienki. Weszłam do kuchni mówiąc ..
 - Witam :D
  - Czeeeść ;)) Idź się ubierz a nie siedź w piżamie ! xD
 - A no tak już xD - Po tych słowach pobiegłam spowrotem do swojego pokoju. Ubrałam się      w niebieskie getry, i białą bluzkę z czarnymi dodatkami.
 Uczesałam sobie koka. Poszłam do salonu, bo chciałam obejrzeć sobie coś w TV, puściłam na VIVE. Leciała tam powtórka programu ,, Spanie z Gwiazdami''
z gościnnym udziałem Torresa<3. Po obejrzeniu, udałam się do kuchni, skąd dobiegały przepiękne zapachy. Mama gotowała spaghetti, mmmm... Uwielbiam
 spaghetti <3 Pojadłam Sobie, i poszłam się położyć. Oglądałam zdjęcia na telefonie, przypomniały mi się stare czasy:) Nudziło mi się fest.
postanowiłam, że wcześniej wpadnę do Guzika, bo z nią się nie będę nudzić, a jak się nie ma rodzeństwa to nie ma z kim się pogadać, pośmiać.
Z rodzicami też rozmawiam, ale z osobą w moim wieku nie:/ Guzik ma starszego brata Marcina, a Wiki ma młodszego brata Miłoszka:) Zadzwoniłam do Olki
 czy mogłabym wcześniej wpaść, zgodziła się, umuwiłyśmy się że po mnie kawałek wyjedzie na rowerze:D Zawołałam mamę, chciałam z nią jeszcze
porozmawiać. Pakowałam się i rozmawiałyśmy. Nie brałam dużo rzeczy, w końcu jadę tylko na jedną noc. Jeszcze przed wyjazdem, zajżałam do mojej
skarbonki, bo znając dziewczyny na pewno pojedziemy do sklepu. Wygrzebałam 6 zł z groszami, schowałam do kieszeni i wyszłam z domu. Powiedziałam
tacie, że jutro zadzwonie, o której pojadę. Wyciągłam rower z garażu, i ruszyłam w drogę. Po 5 min. jazdy, spotkałam na drodze Ole.
 - Heeeeej, chodźmy odrazu po Wikę. - Powiedziała
 - Hej;3 Ok. Rodzice jej pozwolili wcześniej ?
- Tak pozwolili jej ;D A pozatym znając ciebie, nie chciałabyś jechać po nią potem xD -
- Hahaha jak ty mnie dobrze znasz Guzik :D
 Ruszyłyśmy w stronę domu Wiktorii. Po chwili byłyśmy już na miejscu, weszłyśmy bramką i podbiegłyśmy pod drzwi domu Wiki. Zapukałam do drzwi,
otworzyła nam jej mama. Krzykła szybko ,, Wiktoria koleżanki przyjechały ! ''. Dziewczyna zaraz staneła przed drzwiami patrząc na nas swoimi
 wielkimi niebieskimi oczami, i czesząc swoje długie grube brązowe włosy. Wpuściła nas do środka, z małego korytarzyka weszłyśmy przez drzwi do
jej domu. Na prawo była kuchnia, naprzeciwko wejścia duży salon, a na lewo były schody na górę. Usiadłyśmy przy stole a Wika w tym czasie ubierała
 bluzę, robiła ostatnie poprawki włosów, i ubierała buty. Gdy skończyła staneła na przeciwko nas i powiedziała
- Możemy już jechać :D
- Ok, już idziemy :D - Odpowiedziałyśmy zgodnie z Guzikiem śmiejąc się przy tym.
Ruszyłyśmy w strone domu Guzika, po drodzę ,, zachaczyłyśmy '' o sklep xD Zrobiłyśmy zakupy na wieczór, i znów zaczełyśmy jechać w strone domu Olki.
 Chwila, i byłyśmy na miejscu. Dałyśmy swoje rowery do garażu, i przez drzwi balkonowe weszłyśmy do domu. Ja cały czas byłam myślami przy
 Afromental, i stale myślałam o tym weekendzie. Serio te dni mega się ciągły! Wparowałyśmy na górę, do pokoju Olki. Dziewczyna poszła po picie,
a my zaczęłyśmy rozmawiać.
- Ejj Kara... Też zauważyłaś że Olka ostatnio jest taka.. smutna, przygnębiona?
- No właśnie miałam Ci to samo mówić. Ciekawe co jej się stało;/
- Może spytamy ?
 - Ja już raz pytałam, wiesz nie chce być wścipska. Ale możemy zapytać.
 - Okej to poczekajmy na nią.
 - Cii ! Już idzie.
- O czym tak rozmawiacie ? ;D - Spytała Olka, z widocznym sztucznym uśmiechem, kładąc na biurko szklanki i butelkę Nestea.
- O niczym... - Odpowiedziała jej Wika.
 Po tych słowach, Guzik usiadła na łóżko i patrzyła się w jeden punkt.. My z Wiktorią, popatrzyłyśmy na siebie z dziwnymi wyrazami twarzy i próbowałyśmy
jakoś zacząć rozmowę. Tylko niewiedziałyśmy jak. W końcu niewytrzymałam ciszy, i zaczełam
- Guzik! Czemu jesteś taka smutna ?
- No nie jestem poprostu myślałam... - Mówiła, odwracając głowe do ściany.
- Jezu! Przecież widzimy! Masz zamiar nam wogule coś kiedykolwiek powiedzieć !? - Krzykła Wiki.
 - Wy nic nie rozumiecie ! - Po tym co powiedziała Ola, wybiegła z pokoju do salonu, i położyła się na kanapie. Nie wiedziałyśmy co robić...


                                                                          * WIKI *


 Guzik doprowadzał mnie do szału ! ,, Nic '' się jej nie stało, a leży na sofie i ryczy! Jak Karolina może tak spokojnie na to reagować...
 Mamy różne charaktery... A mimo wszystko się przyjaźnimy. Każda z nas, jest zupełnie inna. Fajnie jest mieć takie osoby, które są z nami na dobre
 i na złe <3 A co do Oli, niemogłam już znieść jej zachowania. Skoro nam ufa, i jest naszą przyjaciółką, to dlaczego nie chce nam nic mówić.
Nie mam już pojęcia, niewiem co o tym myśleć. Zdenerwowałam się...
                 
                   - Guzik!!! - Krzykłam
                   - Dobra powiem wam !
                   - No wreszcie, ale potem spędzimy świetny dzień! - powiedziała Karola.
                   - Echh... Może to dla was wydawać się drobnostką, ale ja się tym przejmuje... No boo...



                                                                * AFROMENTAL - DPT *


   Za 2 dni przyjeżdżają do nas zwycięscy konkursu a my w sprzątaniu jeszcze jesteśmy na etapie : ,, Tomson weź te skarpety ! ''. Zdązymy. Musimy xD
Bardzo chcemy poznać te młode utalentowane osoby, pewnie tak samo jak my, one też się nie mogą doczekać. A co do naszego sprzątania, to bardzo
zaniedbaliśmy pożądek w naszym domu xD Jeszcze jutro zrobimy ostatnie poprawki i... Przygotujemy pokoje naszym gością xD Jeśli nie starczy miejsca,
 Łozo będzie spał na kanapie, on bardzo lubi zasypiać przy telewizorze :D
               
_________________________________________________________________________________
Heeeej! Długo zwlekałam nad tym rozdziałem, chociaż był już napisany...
Przepraszam was za to kochani ♥
Za to 13 pojawi się szybciej! :))
A teraz kilka pytań:
1. Czy wiecie już, jaką tajemnicę skrywa Ola ?
2. Którą bohaterkę najbardziej lubicie: Karolinę, Olę, czy Wikę ?
3. Podoba wam się rozdział ?:)

Proszę o komenty:)) Dziękuję <3
Pozdrawiam
Karolina ~ Afroholiczka ♥

5 komentarzy:

  1. Fajny rozdział :) Kiedy kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Nie... ale jak napiszesz to się dowiemy xD

    2. Hem.. chyba Karolinę xD ( P.S. Jedna z moich best friends ma tak ma imię <3 )

    3. Jak zawsze się podoba i czekam ma kolejny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste dodaj dzisiaj nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE DAWAJ NEXTA

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemson ♥ Kocham tego bloga, więc nominowałam go do " Liebster Award " ♥ Szczegóły u mnie na : http://afro-mental-story.blogspot.com/p/siemson.html ♥

    OdpowiedzUsuń